Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Är det nåt folk i fjällen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kolmajs" data-source="post: 1276473" data-attributes="member: 151320"><p>Spenderade V7 I Bydalsfjällen.</p><p>Första gången för mig i Bydalen och där är det normalt väldigt lite folk under V7. Endast en gång under hela veckan fick jag gira för att en person var i vägen för mitt åkval.</p><p>jag var lite nyfiken på bokningsläget på skistar så på torsdagen V6 provade jag söka boende för 4 personer på Skistar för V7, jag fick enbart upp 4 lediga boenden i hela Skistar, så lite märkligt när ni säger att det var mindre folk i systemen. </p><p>Var var allt folk, har stugägare slutat hyra ut via skistar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kolmajs, post: 1276473, member: 151320"] Spenderade V7 I Bydalsfjällen. Första gången för mig i Bydalen och där är det normalt väldigt lite folk under V7. Endast en gång under hela veckan fick jag gira för att en person var i vägen för mitt åkval. jag var lite nyfiken på bokningsläget på skistar så på torsdagen V6 provade jag söka boende för 4 personer på Skistar för V7, jag fick enbart upp 4 lediga boenden i hela Skistar, så lite märkligt när ni säger att det var mindre folk i systemen. Var var allt folk, har stugägare slutat hyra ut via skistar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Är det nåt folk i fjällen?
Tillbaka
Topp