Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Är det okej att äta koffein tabletter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 176135" data-attributes="member: 14991"><p>Det finns koffeintabletter på apoteket och kostade runt 40kr för en bruk me 100tabletter 100mg är dom på.. om jag inte minns helt fel.. Och koffein har den effekten som david01 pratar om fettförbränningen ökar. </p><p></p><p>Det finns en "gammal" kroppbyggar grej som kallas "ECA" vilket är en förkortning på Effedrine Coffein Asperin som ökar fettförbränningen och används under deffning. </p><p></p><p>Men som sagt koffein är mycket beroende framkallande (som mycket annat) jag käkade MYCKET koffeintabletter ett tag på gymnasiet och det förstörde mina blodvärden totalt! Fick lägga ner 2 år för att få tillbaks normala blodvärden igen!</p><p>1-2tablett innan fettförbrännande träning kan vara effektivt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 176135, member: 14991"] Det finns koffeintabletter på apoteket och kostade runt 40kr för en bruk me 100tabletter 100mg är dom på.. om jag inte minns helt fel.. Och koffein har den effekten som david01 pratar om fettförbränningen ökar. Det finns en "gammal" kroppbyggar grej som kallas "ECA" vilket är en förkortning på Effedrine Coffein Asperin som ökar fettförbränningen och används under deffning. Men som sagt koffein är mycket beroende framkallande (som mycket annat) jag käkade MYCKET koffeintabletter ett tag på gymnasiet och det förstörde mina blodvärden totalt! Fick lägga ner 2 år för att få tillbaks normala blodvärden igen! 1-2tablett innan fettförbrännande träning kan vara effektivt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Är det okej att äta koffein tabletter?
Tillbaka
Topp