Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Är det rätt skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1143114" data-attributes="member: 145112"><p>Tror inte det kommer bli något problem för dig. Det är den längden jag brukar rekommendera för dem i din längd som inte är nybörjare på skidor när jag jobbar med skidtester.</p><p></p><p>Så jag skulle inte vara rädd för den längden, självklart kommer det kännas lite annorlunda om du går från 151 till 163 till en början, men du kommer vänja dig snabbt. </p><p>SRX:en är en bra skida som är lättåkt, men ändå så pass vass att du kan utvecklas med dem. Vilket är bra om du utbildar dig till skidlärare.</p><p></p><p>Har gjort samma sak fast tvärt om då jag gått ner i längd, från 184 till 177, och början kändes det som jag åkte på barnskidor, men vande mig snabbt, tycker dock fortfarande att det är lite skumt att åka 173cm långa skidor, men försöker låta bli att kolla ner på utan bara köra på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1143114, member: 145112"] Tror inte det kommer bli något problem för dig. Det är den längden jag brukar rekommendera för dem i din längd som inte är nybörjare på skidor när jag jobbar med skidtester. Så jag skulle inte vara rädd för den längden, självklart kommer det kännas lite annorlunda om du går från 151 till 163 till en början, men du kommer vänja dig snabbt. SRX:en är en bra skida som är lättåkt, men ändå så pass vass att du kan utvecklas med dem. Vilket är bra om du utbildar dig till skidlärare. Har gjort samma sak fast tvärt om då jag gått ner i längd, från 184 till 177, och början kändes det som jag åkte på barnskidor, men vande mig snabbt, tycker dock fortfarande att det är lite skumt att åka 173cm långa skidor, men försöker låta bli att kolla ner på utan bara köra på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Är det rätt skidor?
Tillbaka
Topp