Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är det så Dyrt!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 32023" data-attributes="member: 14436"><p>Verkar som du har hittat ett standarpris. Skulle inte banga på att åka till Vald, men nu för tiden känns det som att stället är lite väl hypat. </p><p>Jag var i Bad-G förra säsongen, visst, säkert bättre i Vald, men...: Jag betalade 130 E (eh, vafan, jag betalade 450 spänn för detta tangentbordet, ingen Eurosymbol? Jävla skitmicrosoft) i månaden, vi tre betalade således 390 e i månaden för en 1:a med kök, separat dusch separat toa, hall. </p><p>Allrummet kanske låg på en, ja, 25-30 kvadrat. Liftkort 305 e, hum, billigare kommer man bannemej knappt undan för en säsong i alperna...</p><p></p><p>Jobb fås av den som är påhittig, och som sagt, har (mycket) tur...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 32023, member: 14436"] Verkar som du har hittat ett standarpris. Skulle inte banga på att åka till Vald, men nu för tiden känns det som att stället är lite väl hypat. Jag var i Bad-G förra säsongen, visst, säkert bättre i Vald, men...: Jag betalade 130 E (eh, vafan, jag betalade 450 spänn för detta tangentbordet, ingen Eurosymbol? Jävla skitmicrosoft) i månaden, vi tre betalade således 390 e i månaden för en 1:a med kök, separat dusch separat toa, hall. Allrummet kanske låg på en, ja, 25-30 kvadrat. Liftkort 305 e, hum, billigare kommer man bannemej knappt undan för en säsong i alperna... Jobb fås av den som är påhittig, och som sagt, har (mycket) tur... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är det så Dyrt!!
Tillbaka
Topp