Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Är du en smygböjare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 508881" data-attributes="member: 47005"><p>Hej, jag heter Jeffa och jag är smygböjare...</p><p></p><p></p><p>Har alltid varit sugen på att lära mig telemark. Dessutom har ju många telisåkare börjat köra fetare skidor vilket gör det hela ännu coolare. Anledningarna till att jag inte vågat testa är:</p><p></p><p>- Rädd för att benen inte ska palla</p><p></p><p>- Rädd för att tvingas köpa ny/dyr utrustning</p><p></p><p>- Rädd för att det blir många bortkastade puderdagar p.g.a dålig teknik</p><p></p><p>- Rädd för att bli mobbad av skäggiga storbergsåkare</p><p></p><p>Annars verkar det hur soft som helst att glida omkring med lös häl. Får jobba lite på det där med rädslan...</p><p></p><p>Nästa säsong kanske? Nån som är på?</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 508881, member: 47005"] Hej, jag heter Jeffa och jag är smygböjare... Har alltid varit sugen på att lära mig telemark. Dessutom har ju många telisåkare börjat köra fetare skidor vilket gör det hela ännu coolare. Anledningarna till att jag inte vågat testa är: - Rädd för att benen inte ska palla - Rädd för att tvingas köpa ny/dyr utrustning - Rädd för att det blir många bortkastade puderdagar p.g.a dålig teknik - Rädd för att bli mobbad av skäggiga storbergsåkare Annars verkar det hur soft som helst att glida omkring med lös häl. Får jobba lite på det där med rädslan... Nästa säsong kanske? Nån som är på? Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Är du en smygböjare?
Tillbaka
Topp