Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Är fast i longboard val! Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Todd-91" data-source="post: 776699" data-attributes="member: 82043"><p>assååå, loaded dervish eller loadedbrädorna över huvudtaget som downhill.. no way, så poppiga som dem är blir det livsfarligt.. visst jag kan bomba branta backar med min dervish men tappar man fokus en millisekund så kan brädan tryckas iväg till ett annat håll och då är man körd! </p><p></p><p>Tan tien är vad jag tycker fulare, men har ju 2 små kickar så öppnar dörrar för flera trix.. har kortare hjulbas och lite stummare flex. om du ska välja mellan slipstream och loaded tycker jag definitivt att du ska välja loaded då jag absolut inte gillar slipstream! </p><p></p><p>Men.. Dervishen är grymt nice, Lika så Kahalanis brädor! king of the hill är definitivt mer stabil bräda. men topmountad, så mjukare bush och du får en helvild bräda! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Todd-91, post: 776699, member: 82043"] assååå, loaded dervish eller loadedbrädorna över huvudtaget som downhill.. no way, så poppiga som dem är blir det livsfarligt.. visst jag kan bomba branta backar med min dervish men tappar man fokus en millisekund så kan brädan tryckas iväg till ett annat håll och då är man körd! Tan tien är vad jag tycker fulare, men har ju 2 små kickar så öppnar dörrar för flera trix.. har kortare hjulbas och lite stummare flex. om du ska välja mellan slipstream och loaded tycker jag definitivt att du ska välja loaded då jag absolut inte gillar slipstream! Men.. Dervishen är grymt nice, Lika så Kahalanis brädor! king of the hill är definitivt mer stabil bräda. men topmountad, så mjukare bush och du får en helvild bräda! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Är fast i longboard val! Hjälp!
Tillbaka
Topp