Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Är Focus bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 48617" data-attributes="member: 14928"><p>Tja! jag tycker den verkar helt ok! en 13 åringen behöver inte egemtligen någe bättre den verkar passa liksom. Man hoppar inte så jäkla mycket och trixar när man är 13 man leker mest men det finns ju liknande cyklar för ett billigare pris som skulle passa honom! scott tex yz 3 tror jag att den heter kostar ungefär 4500 och är en sjyst hoj titta på länken www.scott.com </p><p></p><p>hoppas det hjälper! Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 48617, member: 14928"] Tja! jag tycker den verkar helt ok! en 13 åringen behöver inte egemtligen någe bättre den verkar passa liksom. Man hoppar inte så jäkla mycket och trixar när man är 13 man leker mest men det finns ju liknande cyklar för ett billigare pris som skulle passa honom! scott tex yz 3 tror jag att den heter kostar ungefär 4500 och är en sjyst hoj titta på länken www.scott.com hoppas det hjälper! Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Är Focus bra?
Tillbaka
Topp