Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Är hasse på radio?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 485187" data-attributes="member: 47005"><p>Nu har jag lyssnat på inslaget! Här är min recention:</p><p></p><p>Programledarna gav ett något splittrat intryck. Dom verkade ha stora problem att uttala ordet "Andermatt" och jag tvivlar på att dom gjort någon större research innan programmet. Dom lät lite sådär störigt hörtiga som bara göteborgare kan göra.</p><p></p><p>Hasse visade prov på ett strålande humör och tog faktiskt över lite av "showen". Han svarade bra på alla frågor och som grädde på moset så briljerade han med kunskapen om att det är 163 mil från Göteborg till Andermatt. Tror att programledarna försökte sätta dit honom med avståndsfrågan men där gick dom bet.</p><p></p><p>Jag ger Hasse´s prestation 4 av 5 möjliga. Enda anledningen till att det inte blir full pott är för att jag kände en liten osäkerhet på några av frågorna men det kan lika gärna ha att göra med dålig täckning på telefonen. Programmet hade nog bara fått 2 av 5 om det inte vore för Hasse. Nu ger jag dock programmet som helhet en svag 4 av 5 möjliga. Programmledarna får en 2:a.</p><p></p><p>Kul med en avståndsintervju och skönt att höra att det finns folk som lever drömmen! Hur fjärran den än kan kännas!</p><p></p><p></p><p>Mer sånt här!</p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 485187, member: 47005"] Nu har jag lyssnat på inslaget! Här är min recention: Programledarna gav ett något splittrat intryck. Dom verkade ha stora problem att uttala ordet "Andermatt" och jag tvivlar på att dom gjort någon större research innan programmet. Dom lät lite sådär störigt hörtiga som bara göteborgare kan göra. Hasse visade prov på ett strålande humör och tog faktiskt över lite av "showen". Han svarade bra på alla frågor och som grädde på moset så briljerade han med kunskapen om att det är 163 mil från Göteborg till Andermatt. Tror att programledarna försökte sätta dit honom med avståndsfrågan men där gick dom bet. Jag ger Hasse´s prestation 4 av 5 möjliga. Enda anledningen till att det inte blir full pott är för att jag kände en liten osäkerhet på några av frågorna men det kan lika gärna ha att göra med dålig täckning på telefonen. Programmet hade nog bara fått 2 av 5 om det inte vore för Hasse. Nu ger jag dock programmet som helhet en svag 4 av 5 möjliga. Programmledarna får en 2:a. Kul med en avståndsintervju och skönt att höra att det finns folk som lever drömmen! Hur fjärran den än kan kännas! Mer sånt här! Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Är hasse på radio?
Tillbaka
Topp