Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Är hasse på radio?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 485223" data-attributes="member: 47005"><p>Faan Hasse! Efter lite matematiska ekvaktioner så har jag kommit fram till att detta blir din 17:e säsong! Stämmer det?</p><p></p><p>Det betyder i så fall att du säsongat halva ditt liv nästa år. Om man antar att du har 120 (är det t.o.m mer???) skiddagar per år så betyder det alltså att du haft 2040 skiddagar i ditt liv. Sen så utgår jag ifrån att du åkte skidor även innan din 18:års dag så säg runt 2200 skidagar typ! Respect!</p><p></p><p>2200 skiddagar! Det är sjukt mycket! Det betyder att du som aldrig åkt skidor måste åka skidor NONSTOP i ungefär 6 år för att komma ikapp Hasse. Och detta förutsatt att Hasse sitter och rullar tummarna medans...</p><p></p><p>6 ÅR!!! Fattar du vilken grym skidåkare man skulle vara efter 6 år av konstant skidåkning!!! Jag vill också!</p><p></p><p>Matematikens värld förbryllar än en gång!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 485223, member: 47005"] Faan Hasse! Efter lite matematiska ekvaktioner så har jag kommit fram till att detta blir din 17:e säsong! Stämmer det? Det betyder i så fall att du säsongat halva ditt liv nästa år. Om man antar att du har 120 (är det t.o.m mer???) skiddagar per år så betyder det alltså att du haft 2040 skiddagar i ditt liv. Sen så utgår jag ifrån att du åkte skidor även innan din 18:års dag så säg runt 2200 skidagar typ! Respect! 2200 skiddagar! Det är sjukt mycket! Det betyder att du som aldrig åkt skidor måste åka skidor NONSTOP i ungefär 6 år för att komma ikapp Hasse. Och detta förutsatt att Hasse sitter och rullar tummarna medans... 6 ÅR!!! Fattar du vilken grym skidåkare man skulle vara efter 6 år av konstant skidåkning!!! Jag vill också! Matematikens värld förbryllar än en gång! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Är hasse på radio?
Tillbaka
Topp