Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Är jag på rätt väg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 612386" data-attributes="member: 80520"><p>Efter att ha testat lite olika åkning fram och tillbaka har jag kommit fram till att jag vill viga min skidåkning åt att göra randonnée-turer. I och med att jag inte säsongar eller har jättemycket tid att viga åt skidåkning vill jag gärna spendera den tiden jag har åt denna underbara aktivitet så effektivt som möjligt, så jag undrar om jag är på rätt spår i mina planer.</p><p></p><p>Till påsk denna säsong drar jag och min bror iväg på Ski Tout Neige, det är redan bokat och klart. Det återstår väl att se om det är för låg nivå eller ej, men jag tar mig inte vatten över huvudet på det sättet i alla fall.</p><p></p><p>Tidigt under säsongen 10/11 (i december) vill jag komma iväg på Lavin 1 i Åre.</p><p></p><p>Efter det, helst strax efter nyår, tänkte jag dra iväg med UCPA igen på Randonée Nybörjare för att sedan under påsken -11 försöka klämma in en Randonnéetur på någon snitsig ort.</p><p></p><p>Verkar det som att jag har rätt tänk, eller tror ni jag ska öka/sänka tempot?</p><p></p><p>Cheers!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 612386, member: 80520"] Efter att ha testat lite olika åkning fram och tillbaka har jag kommit fram till att jag vill viga min skidåkning åt att göra randonnée-turer. I och med att jag inte säsongar eller har jättemycket tid att viga åt skidåkning vill jag gärna spendera den tiden jag har åt denna underbara aktivitet så effektivt som möjligt, så jag undrar om jag är på rätt spår i mina planer. Till påsk denna säsong drar jag och min bror iväg på Ski Tout Neige, det är redan bokat och klart. Det återstår väl att se om det är för låg nivå eller ej, men jag tar mig inte vatten över huvudet på det sättet i alla fall. Tidigt under säsongen 10/11 (i december) vill jag komma iväg på Lavin 1 i Åre. Efter det, helst strax efter nyår, tänkte jag dra iväg med UCPA igen på Randonée Nybörjare för att sedan under påsken -11 försöka klämma in en Randonnéetur på någon snitsig ort. Verkar det som att jag har rätt tänk, eller tror ni jag ska öka/sänka tempot? Cheers! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Är jag på rätt väg?
Tillbaka
Topp