Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Är jag på rätt väg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GNU" data-source="post: 612597" data-attributes="member: 14399"><p>"Är jag på rätt väg?"</p><p></p><p>Nej, nej och åter nej!</p><p>Du är helt på fel väg!</p><p>Om allt för många börjar tänka som du, och börjar envisas med att gå uppför backarna kommer det att sluta med katastrof!</p><p>Katastrof för liftägarna, katastrof för alla som jobbar på liftanläggningarna, och framförallt, katastrof för oss som gillar att bekvämt ta oss upp med lift, för att sedan i sakta mak glida ner till vår välförtjanta afterski-öl!</p><p>Så svaret är nej!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GNU, post: 612597, member: 14399"] "Är jag på rätt väg?" Nej, nej och åter nej! Du är helt på fel väg! Om allt för många börjar tänka som du, och börjar envisas med att gå uppför backarna kommer det att sluta med katastrof! Katastrof för liftägarna, katastrof för alla som jobbar på liftanläggningarna, och framförallt, katastrof för oss som gillar att bekvämt ta oss upp med lift, för att sedan i sakta mak glida ner till vår välförtjanta afterski-öl! Så svaret är nej!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Är jag på rätt väg?
Tillbaka
Topp