Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Är jag på rätt väg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 613035" data-attributes="member: 101593"><p>Läser man på internet så tjuvlöser väl alla bindningar (utom S916/920 och FKS155/185 ?)i tådelen? </p><p>Vissa tittar på en Marker så exploderar den, jag har åkt Marker i snart 10 år med mindre problem än vad jag haft med Salomon, Tyrolia däremot ... osv. Alla har sin åsikt om bindningar.</p><p></p><p>Har ingen egen erfarenhet av Dynafit men de flesta verkar inte få tjuvlösningar med dem men det kanske hänger ihop med användartypen. Skulle jag vilja tura mer och hade råd med nya skidor+ bindn.+ pjäxor så hade jag satsat på Dynafit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 613035, member: 101593"] Läser man på internet så tjuvlöser väl alla bindningar (utom S916/920 och FKS155/185 ?)i tådelen? Vissa tittar på en Marker så exploderar den, jag har åkt Marker i snart 10 år med mindre problem än vad jag haft med Salomon, Tyrolia däremot ... osv. Alla har sin åsikt om bindningar. Har ingen egen erfarenhet av Dynafit men de flesta verkar inte få tjuvlösningar med dem men det kanske hänger ihop med användartypen. Skulle jag vilja tura mer och hade råd med nya skidor+ bindn.+ pjäxor så hade jag satsat på Dynafit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Är jag på rätt väg?
Tillbaka
Topp