Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Är Kona Caldera 06 en bra cykel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rhodin" data-source="post: 156961" data-attributes="member: 59678"><p>om du ska ha cykeln till skolan tycker jag inte det är värt att lägga ut föt mkt lökar!</p><p>jag hadde precis köpt en ny cykel å cyklade med den till skolan å hadde en extra wier som jag låste med, när man ska hem ligger wiern av klipt och ett fram hjul kvar. fick 1 ny pga försäkringen som tur va.</p><p></p><p>jag skule köpa nån beggad cykel för MAX 2ooo:- </p><p>sen om du vill ha 1 cykel å cykla med i skogen så köp 1 till</p><p></p><p>/ Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rhodin, post: 156961, member: 59678"] om du ska ha cykeln till skolan tycker jag inte det är värt att lägga ut föt mkt lökar! jag hadde precis köpt en ny cykel å cyklade med den till skolan å hadde en extra wier som jag låste med, när man ska hem ligger wiern av klipt och ett fram hjul kvar. fick 1 ny pga försäkringen som tur va. jag skule köpa nån beggad cykel för MAX 2ooo:- sen om du vill ha 1 cykel å cykla med i skogen så köp 1 till / Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Är Kona Caldera 06 en bra cykel?
Tillbaka
Topp