Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 826390" data-attributes="member: 37751"><p>Det är ganska mycket skida (stor och framför allt tung), längden borde dock inte vara något problem. Du kan köra den med bindningen något längre fram än normalt om du motförmodan skulle tycka den blir för lång. Annars finns det en hel uppsjö av grymma rockerskidor som levererar en smidigare upplevelse utan att man får två 165mms clownfötter på köpet. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>Moment Reagan skulle jag gått på alla gånger om jag var tjej! Nästan så jag önskar att jag var lite kortare och lättare bara så jag skulle kunna köra denna fina skapelse! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 826390, member: 37751"] Det är ganska mycket skida (stor och framför allt tung), längden borde dock inte vara något problem. Du kan köra den med bindningen något längre fram än normalt om du motförmodan skulle tycka den blir för lång. Annars finns det en hel uppsjö av grymma rockerskidor som levererar en smidigare upplevelse utan att man får två 165mms clownfötter på köpet. ;) Moment Reagan skulle jag gått på alla gånger om jag var tjej! Nästan så jag önskar att jag var lite kortare och lättare bara så jag skulle kunna köra denna fina skapelse! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Tillbaka
Topp