Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rajmeist" data-source="post: 826394" data-attributes="member: 98284"><p>Om du ar en bra offpistakare som du sager och har kort mkt innan, sa tror jag inte att det kommer vara nagra som helst problem. Kuron ar ju en ganska lattakt skida vad jag har hort. Generellt satt nar det galler offpistakning sa ska du ha lite langre skidor. Kompisen ar run 170 och lirar ett par 185 Kuro och har inga problem med det! Enligt mig ar det bara att tuta och kora!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rajmeist, post: 826394, member: 98284"] Om du ar en bra offpistakare som du sager och har kort mkt innan, sa tror jag inte att det kommer vara nagra som helst problem. Kuron ar ju en ganska lattakt skida vad jag har hort. Generellt satt nar det galler offpistakning sa ska du ha lite langre skidor. Kompisen ar run 170 och lirar ett par 185 Kuro och har inga problem med det! Enligt mig ar det bara att tuta och kora!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Tillbaka
Topp