Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kuro" data-source="post: 826441" data-attributes="member: 103557"><p>Antagligen ar du Svensk och darmed generellt blygsam/underskattar din formaga och kunskap. Bra ar valdigt relativt men eftersom du skriver att du ar bra i off-pisten och har hajkat nagra berg sa skulle jag tanka mej att du kan vara pa gransen till mycket bra.</p><p></p><p>175:an blir inga problem, det ar nog mera bredden an langden du kommer fa vanja dej vid. Men det tar bara ett par ak och sen kommer du ha fantastiskt roligt med Kurosarna. Banan/full rocker skidor kanns lite kortare an dom ar sa att kora pa en 5cm langre rocker skida ar nog ganska normalt. </p><p></p><p>Jag ar (ganska) bra pa telis, 73kg, 180cm och kor pa 185:an Kuro</p><p></p><p>Kop Kuros och saj till pojken din att han far skarpa ihop sej sa han inte far tjejdang ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kuro, post: 826441, member: 103557"] Antagligen ar du Svensk och darmed generellt blygsam/underskattar din formaga och kunskap. Bra ar valdigt relativt men eftersom du skriver att du ar bra i off-pisten och har hajkat nagra berg sa skulle jag tanka mej att du kan vara pa gransen till mycket bra. 175:an blir inga problem, det ar nog mera bredden an langden du kommer fa vanja dej vid. Men det tar bara ett par ak och sen kommer du ha fantastiskt roligt med Kurosarna. Banan/full rocker skidor kanns lite kortare an dom ar sa att kora pa en 5cm langre rocker skida ar nog ganska normalt. Jag ar (ganska) bra pa telis, 73kg, 180cm och kor pa 185:an Kuro Kop Kuros och saj till pojken din att han far skarpa ihop sej sa han inte far tjejdang ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Tillbaka
Topp