Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="friesan" data-source="post: 839111" data-attributes="member: 25045"><p>Lite sent med tanke på att jag redan har köpt en skida <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> men tack ändå! Efter några ångestladdade veckor beslutade jag mig för att köpa Völkl-Katana 176, i stället, då jag insåg att jag trots allt måste tillbringa några åk med barnen i pisten. Jag tänker ändå försöka provåka Kuro denna säsong. </p><p></p><p>När jag väl bestämt mig, visade det sig att alla Katana var slut. I hela Sverige. Beställde dem från Tyskland, ett av de sista paren där... Ibland får man ha tur! </p><p></p><p>Önskar er puderåk och en skön jul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="friesan, post: 839111, member: 25045"] Lite sent med tanke på att jag redan har köpt en skida ;) men tack ändå! Efter några ångestladdade veckor beslutade jag mig för att köpa Völkl-Katana 176, i stället, då jag insåg att jag trots allt måste tillbringa några åk med barnen i pisten. Jag tänker ändå försöka provåka Kuro denna säsong. När jag väl bestämt mig, visade det sig att alla Katana var slut. I hela Sverige. Beställde dem från Tyskland, ett av de sista paren där... Ibland får man ha tur! Önskar er puderåk och en skön jul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Kuros 175 cm skida för lång för mig, 162 cm?
Tillbaka
Topp