Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Är Merida One-Five-0 800D nått för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mijamaria" data-source="post: 572962" data-attributes="member: 98132"><p>Jag funderar på att börja cykla MTB. Mest intresserad av att cykla i skogen och ev. lite downhill. Just nu befinner jag mig i Nya Zeeland och pratade med en cykelförsäljare här som tipsade mig om en Merida One-Five-0 800D 2009. Den var nersatt till ett bra pris (enligt honom) ca: 12000 SEK. Jag hittar ingen motsvarade på nån svensk sida. Kanske heter den nått annat i Sverige... </p><p></p><p>Vad tror ni om den cykeln? </p><p>Är det billigare att köpa den här nere?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mijamaria, post: 572962, member: 98132"] Jag funderar på att börja cykla MTB. Mest intresserad av att cykla i skogen och ev. lite downhill. Just nu befinner jag mig i Nya Zeeland och pratade med en cykelförsäljare här som tipsade mig om en Merida One-Five-0 800D 2009. Den var nersatt till ett bra pris (enligt honom) ca: 12000 SEK. Jag hittar ingen motsvarade på nån svensk sida. Kanske heter den nått annat i Sverige... Vad tror ni om den cykeln? Är det billigare att köpa den här nere? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Är Merida One-Five-0 800D nått för mig?
Tillbaka
Topp