Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Är musik på sin egen sida möjligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WillmutT" data-source="post: 414489" data-attributes="member: 81683"><p>En sak som jag tycker vore bra är att man ska kunna ha musik på sin sida.</p><p>Jag menar att om man är inne på någon annans(+sin egen) sida så hör man musik som sidans ägare(felformulerat?)har lagt in. </p><p>Jag vill veta vad ni tycker och undrar om detta skulle gå att ordna till. Jag vill det här för att kunna hitta ny bra musik etc.</p><p></p><p></p><p>OCH om mitt förslag nu skulle gå igenom(vilket jag inte tror eftersom alla här på FR är så negativa) så ska det självklart finnas en avstängningsknapp..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WillmutT, post: 414489, member: 81683"] En sak som jag tycker vore bra är att man ska kunna ha musik på sin sida. Jag menar att om man är inne på någon annans(+sin egen) sida så hör man musik som sidans ägare(felformulerat?)har lagt in. Jag vill veta vad ni tycker och undrar om detta skulle gå att ordna till. Jag vill det här för att kunna hitta ny bra musik etc. OCH om mitt förslag nu skulle gå igenom(vilket jag inte tror eftersom alla här på FR är så negativa) så ska det självklart finnas en avstängningsknapp.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Är musik på sin egen sida möjligt?
Tillbaka
Topp