Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Är nybörjare - funkar mina gamla skidor från 06/07 att åka på eller bättre att hyra/skaffa nya?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sacaan" data-source="post: 1248243" data-attributes="member: 180136"><p>Hej! Tänkte att jag skulle börja lära mig åka skidor och hittade mina gamla som jag köpte 2006 (då jag säsongade i Åre och skulle lärt mig, men gick mindre bra). Nu är frågan - går det åka på dessa eller är de på tok för omoderna? (Ska så klart slipas m.m. först). </p><p></p><p>Det är ett par Fischer RX2 från 06/07. </p><p></p><p>Tacksam för hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sacaan, post: 1248243, member: 180136"] Hej! Tänkte att jag skulle börja lära mig åka skidor och hittade mina gamla som jag köpte 2006 (då jag säsongade i Åre och skulle lärt mig, men gick mindre bra). Nu är frågan - går det åka på dessa eller är de på tok för omoderna? (Ska så klart slipas m.m. först). Det är ett par Fischer RX2 från 06/07. Tacksam för hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Är nybörjare - funkar mina gamla skidor från 06/07 att åka på eller bättre att hyra/skaffa nya?
Tillbaka
Topp