Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är också ensam..Österrike 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasekwall" data-source="post: 474366" data-attributes="member: 88260"><p>Jag letar efter någon att dra till Österrike med i vinter.. Mina kompisar hemma är tråkiga vill bara va hemma o jobba umgås med flickvänner o hundar.. har funderat mest på mayerhofen, men öppen för förslag.. har åkt skider hela livet, åker överalt.. Jag har mest funderat på att glida runt inte jobba så mycket, men det är ju lättare att hitta billigt boende om man jobbar så kanke ända.. Jag åker huvudsakligen för skidåkning och ölen.. Jag kommer lätt överrens med nya människor.</p><p>Maila gärna om du är likasinnad: ekwalljonas@yahoo.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasekwall, post: 474366, member: 88260"] Jag letar efter någon att dra till Österrike med i vinter.. Mina kompisar hemma är tråkiga vill bara va hemma o jobba umgås med flickvänner o hundar.. har funderat mest på mayerhofen, men öppen för förslag.. har åkt skider hela livet, åker överalt.. Jag har mest funderat på att glida runt inte jobba så mycket, men det är ju lättare att hitta billigt boende om man jobbar så kanke ända.. Jag åker huvudsakligen för skidåkning och ölen.. Jag kommer lätt överrens med nya människor. Maila gärna om du är likasinnad: ekwalljonas@yahoo.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är också ensam..Österrike 08/09
Tillbaka
Topp