Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Är overallens tidsålder förbi?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elias" data-source="post: 1066652" data-attributes="member: 118812"><p>Ja du, vi är väl alla olika. Intressant att höra att det faktiskt finns folk som föredrar jacka+byxor av mer praktiska skäl. För min del tycker jag nämligen tvärtom, overall är enligt min mening både snyggare och praktiskare. Jag har aldrig förstått mig på dem som tycker bättre om jacka+byxor och har väl alltid uppfattat deras inställning mer som att det handlar om att de vill följa modet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elias, post: 1066652, member: 118812"] Ja du, vi är väl alla olika. Intressant att höra att det faktiskt finns folk som föredrar jacka+byxor av mer praktiska skäl. För min del tycker jag nämligen tvärtom, overall är enligt min mening både snyggare och praktiskare. Jag har aldrig förstått mig på dem som tycker bättre om jacka+byxor och har väl alltid uppfattat deras inställning mer som att det handlar om att de vill följa modet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Är overallens tidsålder förbi?
Tillbaka
Topp