Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Rossignol 8X Oversize tillräckligt modern&bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fluff1" data-source="post: 384905" data-attributes="member: 65138"><p>Jag tycker väll att Head slår Rossignol. Den bästa pist skid serien jag tycker är Head Supershaper, om du vill ha en pistskida. Har prövat Ross.. Z11 och Z9 men tycker att de är sämmre.</p><p>Om du vill ha en puder skida skulle jag kanske köpa Elan 888(07-08)</p><p>Men ett mellan ting som jag tycker är bra är Head Monster 87, lite mer puder men grymt rolig i pist, eller Head XRC 800. Har åkt 800 i 2år nu tycker den är ricktigt bra i pist och klara av lite mer snö också.</p><p>Ska köpa ett par Supershaper Magnum i år och polaren ska köpa ett par Rossignol Z11. Jag har den turen att jag jobbar i en skiduthyrning så jag brukar ta med mig 2 par skidor till backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fluff1, post: 384905, member: 65138"] Jag tycker väll att Head slår Rossignol. Den bästa pist skid serien jag tycker är Head Supershaper, om du vill ha en pistskida. Har prövat Ross.. Z11 och Z9 men tycker att de är sämmre. Om du vill ha en puder skida skulle jag kanske köpa Elan 888(07-08) Men ett mellan ting som jag tycker är bra är Head Monster 87, lite mer puder men grymt rolig i pist, eller Head XRC 800. Har åkt 800 i 2år nu tycker den är ricktigt bra i pist och klara av lite mer snö också. Ska köpa ett par Supershaper Magnum i år och polaren ska köpa ett par Rossignol Z11. Jag har den turen att jag jobbar i en skiduthyrning så jag brukar ta med mig 2 par skidor till backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är Rossignol 8X Oversize tillräckligt modern&bra?
Tillbaka
Topp