Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Är snowboardåkare snålare än skidåkare eller bryr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 815848" data-attributes="member: 98886"><p>Jag tror att när det kommer till "butiksförsäljning" så beror det helt klart på vart i landet du har din butik.</p><p>Som här uppe i Åre tror jag inte det är många butiker som håller med dig, här använder folk sina boots dagligen nästan.</p><p>Om man har en butik i en stad där man kan åka 2-3 veckor per år så håller ju sånna bots länge. Sen så är boots billigare att tillverka det får du inte glömma heller.</p><p>Men jag tror däremot att ett par pjäxor för 750kr inte sitter lika bra som ett par boots i samma prisklass.</p><p>Sen om vi är snålare lr inte det beror väll på ens egna ekonomi lr om man har en pappa som betalar tex. Jag har lagt mycket pengar på årets utrustning tycker jag personligen men jag har haft två jobb jobbat sex dar i veckan hela sommaren så då har man råd om man tycker det är viktigt. Förstår du vad jag menar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 815848, member: 98886"] Jag tror att när det kommer till "butiksförsäljning" så beror det helt klart på vart i landet du har din butik. Som här uppe i Åre tror jag inte det är många butiker som håller med dig, här använder folk sina boots dagligen nästan. Om man har en butik i en stad där man kan åka 2-3 veckor per år så håller ju sånna bots länge. Sen så är boots billigare att tillverka det får du inte glömma heller. Men jag tror däremot att ett par pjäxor för 750kr inte sitter lika bra som ett par boots i samma prisklass. Sen om vi är snålare lr inte det beror väll på ens egna ekonomi lr om man har en pappa som betalar tex. Jag har lagt mycket pengar på årets utrustning tycker jag personligen men jag har haft två jobb jobbat sex dar i veckan hela sommaren så då har man råd om man tycker det är viktigt. Förstår du vad jag menar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Är snowboardåkare snålare än skidåkare eller bryr
Tillbaka
Topp