Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Är snowboardåkare snålare än skidåkare eller bryr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SimonSandman" data-source="post: 815859" data-attributes="member: 66004"><p>Snälla du, hitta ett par vettiga boots för oss aktiva snowboardåkare för 795kr så är du min gud. Dem flesta snowboard åkare är kanske inte lika slösaktiga när de kommer till kläder osv. medans skidåkare (en del) lägger ner halva sitt liv för att hitta just dem speciella kläderna för flera tusen... Nu säger inte jag att alla gör det men det finns folk till allt. Sen att man nöjer sig med en sämre sko för priset är lägre är skitsnack, kanske för dem som är nybörjare och inte har cirka 70-90 åkdagar om året som dem som satsar ligger på, då lägger man ut mer pengar på dem eftersom det är dem skor man bär oftast och längst...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SimonSandman, post: 815859, member: 66004"] Snälla du, hitta ett par vettiga boots för oss aktiva snowboardåkare för 795kr så är du min gud. Dem flesta snowboard åkare är kanske inte lika slösaktiga när de kommer till kläder osv. medans skidåkare (en del) lägger ner halva sitt liv för att hitta just dem speciella kläderna för flera tusen... Nu säger inte jag att alla gör det men det finns folk till allt. Sen att man nöjer sig med en sämre sko för priset är lägre är skitsnack, kanske för dem som är nybörjare och inte har cirka 70-90 åkdagar om året som dem som satsar ligger på, då lägger man ut mer pengar på dem eftersom det är dem skor man bär oftast och längst... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Är snowboardåkare snålare än skidåkare eller bryr
Tillbaka
Topp