Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Är Tan Tien ett bra transportmedel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1013386" data-attributes="member: 77701"><p>Om du är ute efter en longboard som transportmedel i första hand funkar nästan vad som helst. Själv föredrar jag cruiserskates när jag ska ta mig från punkt a till punkt b eftersom de är mindre och lättare att bära med sig på t.ex. pendeltåg och bussar, men den kortare hjulbasen och mindre brädan gör dem mindre stabila i hög fart.</p><p></p><p>Jag är långt ifrån någon brädexpert, men jag vågar nog säga att du kan ha nästan vilken sorts bräda som helst under fötterna när du börjar åka. Sedan märker du förmodligen efter ett tag om du vill hålla på med dance, downhill eller nåt mer nischat, och då kan du byta upp dig allt eftersom.</p><p></p><p>(PS. Ändra rubriken till något som förklarar vad tråden handlar om så är det större chans att du får fler och bättre svar.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1013386, member: 77701"] Om du är ute efter en longboard som transportmedel i första hand funkar nästan vad som helst. Själv föredrar jag cruiserskates när jag ska ta mig från punkt a till punkt b eftersom de är mindre och lättare att bära med sig på t.ex. pendeltåg och bussar, men den kortare hjulbasen och mindre brädan gör dem mindre stabila i hög fart. Jag är långt ifrån någon brädexpert, men jag vågar nog säga att du kan ha nästan vilken sorts bräda som helst under fötterna när du börjar åka. Sedan märker du förmodligen efter ett tag om du vill hålla på med dance, downhill eller nåt mer nischat, och då kan du byta upp dig allt eftersom. (PS. Ändra rubriken till något som förklarar vad tråden handlar om så är det större chans att du får fler och bättre svar.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Är Tan Tien ett bra transportmedel?
Tillbaka
Topp