Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Är tröjan färgen eller är färgen tröjan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Railson" data-source="post: 532178" data-attributes="member: 63719"><p>ååh sånna här grejjer är så spännande! hah .</p><p></p><p>OM vi börjar med att vi har en röd tröjja, och den är ju röd för att allt ljus som far på tröjjan absorberas utom de ljus som våra ögon tolkar som rött. Tröjjan reflekterar alltså de " röda ljuset".</p><p>Och om våra ögon inte hade varit där och tålkat ljuset till en färg så skulle inget vara någon färg,alltså svart. Och derfär skulle ja villja säga att tröjjan e färgen.</p><p>men nu när ja läste någras koments så var ja väldigt osäker, men ja tror på de. rätta mig annars!</p><p></p><p>emilia, ja skulle vilja säga imot </p><p>dig där, "om tröjjan ska existera så måste den vara en färg" De svarta tyget absorberar alla färger och skickar ingen färg till våra ögon, som vi tolkar som svart,Och de är inte tröjjan som är svart, utan ljuset som tolkas i våra ögon. och om de inte hade funnits några ögon som tolkar allt ljus så skulle allt vara ingen färg, svart (om ja inte har fel)OCh då är de ju en tröjja! en svart en! Så därför e tröjjan färgen!!!!!111111111111111111111111111111111111111</p><p></p><p>Och idiotförklara mig inte nu om ja har fel, this is just my opinoin,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Railson, post: 532178, member: 63719"] ååh sånna här grejjer är så spännande! hah . OM vi börjar med att vi har en röd tröjja, och den är ju röd för att allt ljus som far på tröjjan absorberas utom de ljus som våra ögon tolkar som rött. Tröjjan reflekterar alltså de " röda ljuset". Och om våra ögon inte hade varit där och tålkat ljuset till en färg så skulle inget vara någon färg,alltså svart. Och derfär skulle ja villja säga att tröjjan e färgen. men nu när ja läste någras koments så var ja väldigt osäker, men ja tror på de. rätta mig annars! emilia, ja skulle vilja säga imot dig där, "om tröjjan ska existera så måste den vara en färg" De svarta tyget absorberar alla färger och skickar ingen färg till våra ögon, som vi tolkar som svart,Och de är inte tröjjan som är svart, utan ljuset som tolkas i våra ögon. och om de inte hade funnits några ögon som tolkar allt ljus så skulle allt vara ingen färg, svart (om ja inte har fel)OCh då är de ju en tröjja! en svart en! Så därför e tröjjan färgen!!!!!111111111111111111111111111111111111111 Och idiotförklara mig inte nu om ja har fel, this is just my opinoin, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Är tröjan färgen eller är färgen tröjan?
Tillbaka
Topp