Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Är vi 60 år efter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SethP" data-source="post: 119393" data-attributes="member: 53419"><p>"Igloo - en färdberättelse från fjällen" var gott kul att se! Snacka om sanna pionjärer inom freeriding! Fast de måste ha varit en smula galna väl? Ett felskär eller en missad landning så gick väl ett korsband eller två... En av "hjältarna" på filmen missar i och för sig en landning och "överlever"...</p><p></p><p>Filmen tillhör nu en av mina absoluta favoriter!! (Den laggade dock rejält på min burk - en gammal ångmaskin!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SethP, post: 119393, member: 53419"] "Igloo - en färdberättelse från fjällen" var gott kul att se! Snacka om sanna pionjärer inom freeriding! Fast de måste ha varit en smula galna väl? Ett felskär eller en missad landning så gick väl ett korsband eller två... En av "hjältarna" på filmen missar i och för sig en landning och "överlever"... Filmen tillhör nu en av mina absoluta favoriter!! (Den laggade dock rejält på min burk - en gammal ångmaskin!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Är vi 60 år efter?
Tillbaka
Topp