Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
AR6 eller Olsson Pro TT?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jjosefsson" data-source="post: 609100"><p>Makafån ,så här ligger det till</p><p></p><p></p><p>Nu bor jag inte i norrland och heter Felix</p><p></p><p></p><p>Som vanligt har du fel i allt du skriver</p><p> </p><p>Årets modell är en sandwich skida</p><p></p><p>Längder 161 , 171 , 176, 181</p><p></p><p>mått 121/ 84 / 110 (181 cm )</p><p></p><p>Inte en siffra samma som i fjol</p><p></p><p>Är det inte så att du ligger i fejd med Head för att du inte fick reklamera dina sönderrailade skidor i fjol</p><p></p><p>Förmodar att du inte har provat Nya Head </p><p></p><p>Du kan gå in på head.com och kontrollera mina uppgifter</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Den gamla modellen finns kvar ,men här i landet har i princip alla valt att sälja den modellen som jag har beskrivit</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jjosefsson, post: 609100"] Makafån ,så här ligger det till Nu bor jag inte i norrland och heter Felix Som vanligt har du fel i allt du skriver Årets modell är en sandwich skida Längder 161 , 171 , 176, 181 mått 121/ 84 / 110 (181 cm ) Inte en siffra samma som i fjol Är det inte så att du ligger i fejd med Head för att du inte fick reklamera dina sönderrailade skidor i fjol Förmodar att du inte har provat Nya Head Du kan gå in på head.com och kontrollera mina uppgifter Den gamla modellen finns kvar ,men här i landet har i princip alla valt att sälja den modellen som jag har beskrivit [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
AR6 eller Olsson Pro TT?
Tillbaka
Topp