Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ar7 eller Suspect?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Splicerslicer" data-source="post: 1026636" data-attributes="member: 137217"><p>Hej alla freeriders, jag ska skaffa nya skidor som passar i pist, offpist o park. Jag åker mest park 50% sen pist 25% o offpist 25%. Vad jag har hört ska ar7 vara lättare och lite flexigare medans suspect ska vara lite hårdare och tyngre(men det är bara vad jag har hört). Jag har kollat på just dom här skidorna för att dom inte är helt symmetriska, just för att jag vill kunna bomba pisten då och då och för att dom är lite bredare också. Jag väger 53 kg och är 172 cm. Så vilken skida tror ni passar mig bäst?? </p><p></p><p>Tacksam för svar :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Splicerslicer, post: 1026636, member: 137217"] Hej alla freeriders, jag ska skaffa nya skidor som passar i pist, offpist o park. Jag åker mest park 50% sen pist 25% o offpist 25%. Vad jag har hört ska ar7 vara lättare och lite flexigare medans suspect ska vara lite hårdare och tyngre(men det är bara vad jag har hört). Jag har kollat på just dom här skidorna för att dom inte är helt symmetriska, just för att jag vill kunna bomba pisten då och då och för att dom är lite bredare också. Jag väger 53 kg och är 172 cm. Så vilken skida tror ni passar mig bäst?? Tacksam för svar :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ar7 eller Suspect?
Tillbaka
Topp