Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arabba, boende och skidåkning - tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chris123144" data-source="post: 1044953" data-attributes="member: 134183"><p>Jag var i Arrabba i våras med familjen! Vi bodde på Sporthotellet? Det låg iallafall väldigt centralt det var verkligen gång avstånd till liftarna. Dock är det nog inte jätte billigt. </p><p></p><p>Mina tips på åkningen är att på arabba sidan där kabinerna och gondolerna går är det väldigt hårt på morgonen då solen inte ligger på där. </p><p></p><p>Mot Canzei kan man hitta många fina offpist åk. det är lite platt där dock men det var bra där ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chris123144, post: 1044953, member: 134183"] Jag var i Arrabba i våras med familjen! Vi bodde på Sporthotellet? Det låg iallafall väldigt centralt det var verkligen gång avstånd till liftarna. Dock är det nog inte jätte billigt. Mina tips på åkningen är att på arabba sidan där kabinerna och gondolerna går är det väldigt hårt på morgonen då solen inte ligger på där. Mot Canzei kan man hitta många fina offpist åk. det är lite platt där dock men det var bra där ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arabba, boende och skidåkning - tips
Tillbaka
Topp