Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbba, Dolomiterna Vs. Alagan, Monte Rosa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="B-son" data-source="post: 131764" data-attributes="member: 34918"><p>Hej,</p><p></p><p>Har inte varit Arbba men tycker MonteRosa är ett av det bästa systemen i Alperna som jag har varit i (har varit i dom flesta stora i frankrike och Schweiz) MEN jag tycker absolut man skall bo i Gressoney som ligger centralast i systemet. Alagna har ju allt från cruisingpister, skogsåkning till hur utmanande offpist som helst. Från Champoluc tycker jag det tar lite lång tid att ta sig till Alagna, från Gressoney är det bara liften upp, som man ändå tar så har man Alagna-dalen över kammen. Dött på kvällarna verkar det vara på alla ställena...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="B-son, post: 131764, member: 34918"] Hej, Har inte varit Arbba men tycker MonteRosa är ett av det bästa systemen i Alperna som jag har varit i (har varit i dom flesta stora i frankrike och Schweiz) MEN jag tycker absolut man skall bo i Gressoney som ligger centralast i systemet. Alagna har ju allt från cruisingpister, skogsåkning till hur utmanande offpist som helst. Från Champoluc tycker jag det tar lite lång tid att ta sig till Alagna, från Gressoney är det bara liften upp, som man ändå tar så har man Alagna-dalen över kammen. Dött på kvällarna verkar det vara på alla ställena... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbba, Dolomiterna Vs. Alagan, Monte Rosa
Tillbaka
Topp