Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Arbete i Norge!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thejorp" data-source="post: 578283" data-attributes="member: 93679"><p>jadu jag är i norge och jobbar nu och det är jävligt lönsamt om ni hittar jobb! tjänar 130nok/h (blir väl runt 150sek/h) som servitör på ett hotell. jag jobbar på en skidort också så kan ju shredda när jag inte jobbar, plus att det är mycket mer folk hela tiden. nackdelen då är väl att det går massa cash men vafan ni sparar lätt ihop till en säsong i alperna ändå plus att ni kan åka i backen när ni är lediga</p><p></p><p>lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thejorp, post: 578283, member: 93679"] jadu jag är i norge och jobbar nu och det är jävligt lönsamt om ni hittar jobb! tjänar 130nok/h (blir väl runt 150sek/h) som servitör på ett hotell. jag jobbar på en skidort också så kan ju shredda när jag inte jobbar, plus att det är mycket mer folk hela tiden. nackdelen då är väl att det går massa cash men vafan ni sparar lätt ihop till en säsong i alperna ändå plus att ni kan åka i backen när ni är lediga lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Arbete i Norge!!
Tillbaka
Topp