Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Arbete i St:Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deephed" data-source="post: 43686" data-attributes="member: 15191"><p>Känner att jag behöver förtydliga mig lite. Givetvis är inget av de sakerna jag beskrev något som jag hoppas att någon råkar ut för men det är något som man bör ta med i beräkningarna. Många som har varit i väg och jobbat i österrike (skidorter) berättar ju såna här saker så det är ju inte på något sätt ovanligt. En person som vill veta hur det funkar bör ju inte var förbredd på solskenhistorierna utan på det som kan gå fel. Östrrike är fantastiskt att vara i, men pengarna och turismen har gjort vissa by invånare mer eller mindre knäppa. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> I många fall akn det vara förståligt efter att ha blivit invaderade varje år av svenska säsongare. ...</p><p></p><p>Fråga andra gamla säsongare vilka ställen som är bra att jobba på. Förhoppningsvis så slipper du då idioterna.</p><p></p><p>Ang åka skidor varje dag och att man tröttnar på det är ju en smak fråga. Många av mina kompsiar inklusive mig själv klara med lätthet av att bara bränna puder i 3 till 4 månader. Det är ju helt beroende på hur kul man tycker att det är. Att bara vara ledig och bumma ger ju en viss frihet då du kan välja lite mer fritt när det passar att åka. Många av de jag känner som har jobbat samtidigt känner ju alltid en viss stress då de flesta bara har 1 till 3 timmar per dag att åka på. Men återigen det är ju en smak sak....</p><p></p><p>Givetvis så får du ju lättare och bättre boende, jobb etc ju tidigare du är ner. Du kan också få billigare boende om du är villig att betala i förskott. Ett smart sätt att pruta och hitta en bra bostad. </p><p></p><p>Lycka till!!</p><p></p><p>Deephed</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deephed, post: 43686, member: 15191"] Känner att jag behöver förtydliga mig lite. Givetvis är inget av de sakerna jag beskrev något som jag hoppas att någon råkar ut för men det är något som man bör ta med i beräkningarna. Många som har varit i väg och jobbat i österrike (skidorter) berättar ju såna här saker så det är ju inte på något sätt ovanligt. En person som vill veta hur det funkar bör ju inte var förbredd på solskenhistorierna utan på det som kan gå fel. Östrrike är fantastiskt att vara i, men pengarna och turismen har gjort vissa by invånare mer eller mindre knäppa. :) I många fall akn det vara förståligt efter att ha blivit invaderade varje år av svenska säsongare. ... Fråga andra gamla säsongare vilka ställen som är bra att jobba på. Förhoppningsvis så slipper du då idioterna. Ang åka skidor varje dag och att man tröttnar på det är ju en smak fråga. Många av mina kompsiar inklusive mig själv klara med lätthet av att bara bränna puder i 3 till 4 månader. Det är ju helt beroende på hur kul man tycker att det är. Att bara vara ledig och bumma ger ju en viss frihet då du kan välja lite mer fritt när det passar att åka. Många av de jag känner som har jobbat samtidigt känner ju alltid en viss stress då de flesta bara har 1 till 3 timmar per dag att åka på. Men återigen det är ju en smak sak.... Givetvis så får du ju lättare och bättre boende, jobb etc ju tidigare du är ner. Du kan också få billigare boende om du är villig att betala i förskott. Ett smart sätt att pruta och hitta en bra bostad. Lycka till!! Deephed [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Arbete i St:Anton?
Tillbaka
Topp