Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbete i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StefanHagnesten" data-source="post: 195311" data-attributes="member: 34448"><p>tja!</p><p></p><p>du måste ansöka via AMS i falun, gå till ams.se och sök efter falun kontoret. där har du ansökningshandlingar plus allt du behöver veta! ansökningstiden förra året (då jag sökte) var typ 12-14 november vilket innebär att dina ansökningar måste vara inne hos dom efter den 12 men innan den 14. annars skickas dom tillbaks (!!!). fråga mig inte varför. antar att det är samma tider i år som du kan ansöka, men kolla info på ams så hittar du nog allt!</p><p></p><p>förra året var det om jag inte minns fel typ 150 som fick tillstånd från sverige, och det är ren lottning bland dom ansökningshandlingar som dom fått in. började med 100 och sen så utvidgade dom till runt 150. </p><p></p><p>lycka till! </p><p></p><p>Stefan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StefanHagnesten, post: 195311, member: 34448"] tja! du måste ansöka via AMS i falun, gå till ams.se och sök efter falun kontoret. där har du ansökningshandlingar plus allt du behöver veta! ansökningstiden förra året (då jag sökte) var typ 12-14 november vilket innebär att dina ansökningar måste vara inne hos dom efter den 12 men innan den 14. annars skickas dom tillbaks (!!!). fråga mig inte varför. antar att det är samma tider i år som du kan ansöka, men kolla info på ams så hittar du nog allt! förra året var det om jag inte minns fel typ 150 som fick tillstånd från sverige, och det är ren lottning bland dom ansökningshandlingar som dom fått in. började med 100 och sen så utvidgade dom till runt 150. lycka till! Stefan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbete i Whistler
Tillbaka
Topp