Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Arbetsintervju på Ica i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 200269" data-attributes="member: 13861"><p>Hasse: Importrörelsen är nedlagd, jag satsar enbart på cougars vet du väl som känner mig. Funderar </p><p>som bäst på att göra säsong i St Moritz för att ta mitt framgångsrika (ähummm?? njae) koncept ett </p><p>eller flera elefantkliv vidare: </p><p><em>The Cougar</em></p><p><em><strong>Drinks…</strong> Chianti or port </em></p><p><em><strong>Listens to…</strong> Fleetwood Mac</em></p><p><em>Potentially dangerous and always unpredictable, the Cougar stalks at night—waiting to sink her well-</em></p><p><em>manicured claws into the backs of helpless young ski bums. Large populations lurk at high-end </em></p><p><em>resorts all over the world. Satiated by a bevy of furs and the well-appointed ski-in/ski-out second </em></p><p><em>home they won in the divorce, Cougars can be tender and generous benefactors. Most importantly, </em></p><p><em>the Cougar doesn't expect much outside of an energetic shagging from someone who in no way </em></p><p><em>resembles her driven and successful ex-husband (like yourself).</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 200269, member: 13861"] Hasse: Importrörelsen är nedlagd, jag satsar enbart på cougars vet du väl som känner mig. Funderar som bäst på att göra säsong i St Moritz för att ta mitt framgångsrika (ähummm?? njae) koncept ett eller flera elefantkliv vidare: [i]The Cougar [b]Drinks…[/b] Chianti or port [b]Listens to…[/b] Fleetwood Mac Potentially dangerous and always unpredictable, the Cougar stalks at night—waiting to sink her well- manicured claws into the backs of helpless young ski bums. Large populations lurk at high-end resorts all over the world. Satiated by a bevy of furs and the well-appointed ski-in/ski-out second home they won in the divorce, Cougars can be tender and generous benefactors. Most importantly, the Cougar doesn't expect much outside of an energetic shagging from someone who in no way resembles her driven and successful ex-husband (like yourself).[/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Arbetsintervju på Ica i Åre?
Tillbaka
Topp