Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Arbetsintervju på Ica i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 200281" data-attributes="member: 13861"><p>Jag vet inte jag men ett sjukt hett tips är att åka skidor och kolla vilka som står i liften... Ett </p><p>följdtips är att om liftskötaren har skägg och ölmage så är det troligtvis INTE en av dom. </p><p></p><p>För övrigt anser jag att hela den här debatten är klart överskattad, alla vet ju att könsumgänge och </p><p>skidåkning är två koncept som inte går hand i hand. Empiriska studier genomförda av undertecknad </p><p>tyder på att sådant umgänge de facto verkar som en hämmande faktor på skidåkningens nivå. </p><p>Saknaden av en av människans viktigaste fundament för trygghet – ja ni vet vad... – måste </p><p>kompenseras på något sätt och där för en skibum kommer då sysselsättningen svänga-höger-</p><p>vänster-köra-rakt-fram-och-hoppa-och-studsa (skidåkning...) in som ersättning. Begreppet <em></em></p><p><em>puderporr</em> har med andra ord en betydligt djupare mening än man kan ana vid en första anblick </p><p>mina vänner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 200281, member: 13861"] Jag vet inte jag men ett sjukt hett tips är att åka skidor och kolla vilka som står i liften... Ett följdtips är att om liftskötaren har skägg och ölmage så är det troligtvis INTE en av dom. För övrigt anser jag att hela den här debatten är klart överskattad, alla vet ju att könsumgänge och skidåkning är två koncept som inte går hand i hand. Empiriska studier genomförda av undertecknad tyder på att sådant umgänge de facto verkar som en hämmande faktor på skidåkningens nivå. Saknaden av en av människans viktigaste fundament för trygghet – ja ni vet vad... – måste kompenseras på något sätt och där för en skibum kommer då sysselsättningen svänga-höger- vänster-köra-rakt-fram-och-hoppa-och-studsa (skidåkning...) in som ersättning. Begreppet [i] puderporr[/i] har med andra ord en betydligt djupare mening än man kan ana vid en första anblick mina vänner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Arbetsintervju på Ica i Åre?
Tillbaka
Topp