Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Arbetsintervju på Ica i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 200303" data-attributes="member: 13861"><p>Absolut inte. Mina studier visar med oumkullrunkelig övertydlighet att en stadig frånvaro av dylikt umgänge fungerar oroväckande väl som motivationshöjande faktor för skidåkning. Det är just denna brist på fundamental trygghet, eller kalla det vetskap om förestående och stadigt kommande könsumgänge om ni så vill, som skiftar motivationen i livet mot skidåkning. Just för att fylla den brist i den mänskliga tryggheten som är en av våra mest grundläggande drifter. Mina empiriska belägg består av ideliga blåmärken, lårkakor, plattlandningar och andra huvudlösa satsningar och hjulningar som inte förekommit i tider av återkommande umgänge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 200303, member: 13861"] Absolut inte. Mina studier visar med oumkullrunkelig övertydlighet att en stadig frånvaro av dylikt umgänge fungerar oroväckande väl som motivationshöjande faktor för skidåkning. Det är just denna brist på fundamental trygghet, eller kalla det vetskap om förestående och stadigt kommande könsumgänge om ni så vill, som skiftar motivationen i livet mot skidåkning. Just för att fylla den brist i den mänskliga tryggheten som är en av våra mest grundläggande drifter. Mina empiriska belägg består av ideliga blåmärken, lårkakor, plattlandningar och andra huvudlösa satsningar och hjulningar som inte förekommit i tider av återkommande umgänge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Arbetsintervju på Ica i Åre?
Tillbaka
Topp