Arbetsmarknad i Chamonix (eller St Anton)
Ni får ursäkta en jävligt trött fråga, men pga av att jag befinner mig i Ecuador 4 nov - 5 jan så kan jag förstås inte infinna mig på nån alport vid samma tidpunkt. Taskig planering förstås, men det är inte det jag vill att vi ska diskutera i den här tråden. Och nu till frågan, hur ser arbetsmarknaden ut i (främst) Chamonix (eller st anton) vid den här tiden? Är jobbprognosen god, medioker, usel eller utan några som helst utsikter vid den här tiden. Jag är inte kräsen, men vill förstås hellre jobba tider som tillåter mig att åka skidor. Bla bla bla. Svar uppskattas förstås hjärtligt.