Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsmarknad i Chamonix (eller St Anton)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emil-d" data-source="post: 578913" data-attributes="member: 77679"><p>Ni får ursäkta en jävligt trött fråga, men pga av att jag befinner mig i Ecuador 4 nov - 5 jan så kan jag förstås inte infinna mig på nån alport vid samma tidpunkt. Taskig planering förstås, men det är inte det jag vill att vi ska diskutera i den här tråden. Och nu till frågan, hur ser arbetsmarknaden ut i (främst) Chamonix (eller st anton) vid den här tiden? Är jobbprognosen god, medioker, usel eller utan några som helst utsikter vid den här tiden. Jag är inte kräsen, men vill förstås hellre jobba tider som tillåter mig att åka skidor. Bla bla bla. Svar uppskattas förstås hjärtligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emil-d, post: 578913, member: 77679"] Ni får ursäkta en jävligt trött fråga, men pga av att jag befinner mig i Ecuador 4 nov - 5 jan så kan jag förstås inte infinna mig på nån alport vid samma tidpunkt. Taskig planering förstås, men det är inte det jag vill att vi ska diskutera i den här tråden. Och nu till frågan, hur ser arbetsmarknaden ut i (främst) Chamonix (eller st anton) vid den här tiden? Är jobbprognosen god, medioker, usel eller utan några som helst utsikter vid den här tiden. Jag är inte kräsen, men vill förstås hellre jobba tider som tillåter mig att åka skidor. Bla bla bla. Svar uppskattas förstås hjärtligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsmarknad i Chamonix (eller St Anton)
Tillbaka
Topp