Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsmarknad i Chamonix (eller St Anton)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="radioleg" data-source="post: 580893" data-attributes="member: 40563"><p>Haj. Jag var i St Anton en halv säsong 2005, och kom ner i början eller mitten av januari. Mitt tips är: Jobba i Sverige, åk i Alperna. De jobb jag kunde få var underbetalda, tråkiga och begränsade åkningen. Diska hos en fascist, plocka ölglas och servera i en fjällstuga osv. I Sverige har vi så mycket bättre arbetsmarknad så utnyttja det och jobba ihop pengarna innan. Ha skoj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="radioleg, post: 580893, member: 40563"] Haj. Jag var i St Anton en halv säsong 2005, och kom ner i början eller mitten av januari. Mitt tips är: Jobba i Sverige, åk i Alperna. De jobb jag kunde få var underbetalda, tråkiga och begränsade åkningen. Diska hos en fascist, plocka ölglas och servera i en fjällstuga osv. I Sverige har vi så mycket bättre arbetsmarknad så utnyttja det och jobba ihop pengarna innan. Ha skoj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsmarknad i Chamonix (eller St Anton)
Tillbaka
Topp