Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsmarknad i Chamonix (eller St Anton)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CAR-ro" data-source="post: 581160" data-attributes="member: 96468"><p>tja. jag har varit två säsonger i stanton. det går att hitta jobb i januari, men det är ganska svårt. högsäsongen är vid jul/nyår, sen trappas det av och drar igång igen i februari. det finns ett ställe som heter mailbox, som ligger mitt i byn, där sätts det upp jobbannonser och sånt. men har du pengar så du klarar dej ett tag, så åk ner o testa! annars skulle jag hellre rekomendera att åka o jobba i norge istället för sverige innan, bättre pengar på kortare tid. lycka till =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CAR-ro, post: 581160, member: 96468"] tja. jag har varit två säsonger i stanton. det går att hitta jobb i januari, men det är ganska svårt. högsäsongen är vid jul/nyår, sen trappas det av och drar igång igen i februari. det finns ett ställe som heter mailbox, som ligger mitt i byn, där sätts det upp jobbannonser och sånt. men har du pengar så du klarar dej ett tag, så åk ner o testa! annars skulle jag hellre rekomendera att åka o jobba i norge istället för sverige innan, bättre pengar på kortare tid. lycka till =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsmarknad i Chamonix (eller St Anton)
Tillbaka
Topp