Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetstillstånd: Kanada återresa på gällande til..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emil-d" data-source="post: 461685" data-attributes="member: 77679"><p>Ja, ungefär som rubriken skulle kunna få er att tro är min frågeställning huruvida jag kan resa tillbaka till Kanada och arbeta resterande tiden av mitt tillstånd som är fram till 29 dec i år. Av olika anledningar uttnyttjade jag bara fyra månader av tillståndet, bl a en utslagen tand som jag nu alldeles snart kommer att ha fått åtgärdad. Jag kommer att spendera säsongen i kicking hur som helst och funderade på om jag kunde åka dit lite tdigare och spendera försäsongen med att banka på spikar, antingen där eller i revvy(där det byggs som satan). Lite less på lunken här hemma och det skulle ju göra att man kunde shredda lite pow helgvis under tiden,</p><p></p><p>Fråga nummer två är då om det är nån som har erfarenhet från byggbranschen i kanada, vad man kan tänkas tjäna osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emil-d, post: 461685, member: 77679"] Ja, ungefär som rubriken skulle kunna få er att tro är min frågeställning huruvida jag kan resa tillbaka till Kanada och arbeta resterande tiden av mitt tillstånd som är fram till 29 dec i år. Av olika anledningar uttnyttjade jag bara fyra månader av tillståndet, bl a en utslagen tand som jag nu alldeles snart kommer att ha fått åtgärdad. Jag kommer att spendera säsongen i kicking hur som helst och funderade på om jag kunde åka dit lite tdigare och spendera försäsongen med att banka på spikar, antingen där eller i revvy(där det byggs som satan). Lite less på lunken här hemma och det skulle ju göra att man kunde shredda lite pow helgvis under tiden, Fråga nummer två är då om det är nån som har erfarenhet från byggbranschen i kanada, vad man kan tänkas tjäna osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetstillstånd: Kanada återresa på gällande til..
Tillbaka
Topp