Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetstillstånd: Kanada återresa på gällande til..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karln" data-source="post: 461794" data-attributes="member: 61849"><p>Jag jobbar i byggbranschen i whistler just nu tills mitt visa går ut den 11 dec. JAg har åkt ner till usa ett par vändor och det ä inga problem vid återresa man bara visar upp pappret som de häftar fast i passet. pengarna här i Whistler är 15-18bucks i timmen för labour golden tror jag är något lägre runt 14-16 men vet inte riktigt har inte jobbat där själv men en kompis ä där nu. </p><p></p><p>Allt beror på hur svårt det är att få dit folk. Revy tror jag kan ha en bättre arbetsmarknad prova det. Kan du jobba en del övertid kan du lägga undan rätt ok pengar inte som att man har nåt bättre för sig nu innan säsongen startar ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karln, post: 461794, member: 61849"] Jag jobbar i byggbranschen i whistler just nu tills mitt visa går ut den 11 dec. JAg har åkt ner till usa ett par vändor och det ä inga problem vid återresa man bara visar upp pappret som de häftar fast i passet. pengarna här i Whistler är 15-18bucks i timmen för labour golden tror jag är något lägre runt 14-16 men vet inte riktigt har inte jobbat där själv men en kompis ä där nu. Allt beror på hur svårt det är att få dit folk. Revy tror jag kan ha en bättre arbetsmarknad prova det. Kan du jobba en del övertid kan du lägga undan rätt ok pengar inte som att man har nåt bättre för sig nu innan säsongen startar ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetstillstånd: Kanada återresa på gällande til..
Tillbaka
Topp