Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsvisum i Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 292661" data-attributes="member: 31617"><p>Det är byråkratiskt skitsnack för att de vill fylla sin kvot! SJUKT!! Missförstå mig rätt; men ibland är jag så galet glad över att vara dansk medborgare! I de flesta länder som har rese/arbetsvisa avtal med kanada så fungerar det så här: HMMM... låt oss se här... varför inte låta Generalkonsulatet/ambassaden (high commission) i London sköta besväret då de skall hantera ärendet i slutändan ÄNDÅ men i Svedala så tänker man... vi tillåter BARA 100 personer att åka över till Kanada och låt oss handlägga ärendet och sätt TVÅ heltidsanställda (jag gissar men hade inte förvånat mig om det är så det ligger till) i glesbygden att sköta det hela så vi har mindre arbetslösa! SJUKT!! Nåväl håll tillgodo och en sista grej... den 31:a december 2007 är fortfarande 2007! </p><p></p><p>Kanada är underbart!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 292661, member: 31617"] Det är byråkratiskt skitsnack för att de vill fylla sin kvot! SJUKT!! Missförstå mig rätt; men ibland är jag så galet glad över att vara dansk medborgare! I de flesta länder som har rese/arbetsvisa avtal med kanada så fungerar det så här: HMMM... låt oss se här... varför inte låta Generalkonsulatet/ambassaden (high commission) i London sköta besväret då de skall hantera ärendet i slutändan ÄNDÅ men i Svedala så tänker man... vi tillåter BARA 100 personer att åka över till Kanada och låt oss handlägga ärendet och sätt TVÅ heltidsanställda (jag gissar men hade inte förvånat mig om det är så det ligger till) i glesbygden att sköta det hela så vi har mindre arbetslösa! SJUKT!! Nåväl håll tillgodo och en sista grej... den 31:a december 2007 är fortfarande 2007! Kanada är underbart! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsvisum i Kanada?
Tillbaka
Topp