Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Cadence/motsvarighet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="manana" data-source="post: 594752" data-attributes="member: 80743"><p>Jag har nu letat sönder mig efter en Arbor Cadence 152 09/10 och det verkar inte bättre än att det enda som finns att tillgå är 149 cm eller ingen Cadence alls.</p><p></p><p>Frågan jag nu har är;Är det någon som vet var dom säljs, kan det funka med 149 cm eller finns det någon bra motsvarighet till Cadence? På herrsidan kanske? </p><p></p><p>Jag vill ha en freeridebräda som funkar i pist också.Inget skit, det ska hålla för hård åkning i stora mängder. Jag är 168 cm och väger 70 kg. </p><p></p><p></p><p>Svar skulle uppskattas galet mycket!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="manana, post: 594752, member: 80743"] Jag har nu letat sönder mig efter en Arbor Cadence 152 09/10 och det verkar inte bättre än att det enda som finns att tillgå är 149 cm eller ingen Cadence alls. Frågan jag nu har är;Är det någon som vet var dom säljs, kan det funka med 149 cm eller finns det någon bra motsvarighet till Cadence? På herrsidan kanske? Jag vill ha en freeridebräda som funkar i pist också.Inget skit, det ska hålla för hård åkning i stora mängder. Jag är 168 cm och väger 70 kg. Svar skulle uppskattas galet mycket! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Cadence/motsvarighet?
Tillbaka
Topp