Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Cadence/motsvarighet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="manana" data-source="post: 594967" data-attributes="member: 80743"><p>Okej.. jag förstår ju inte ett jota tyska tyvärr, hur blir det med frakt osv, vet du det? Jag har kollat runt på många olika brädor men har fastnat för arbor dels för att ingen har något dåligt att säga om dem, cadence just för att den är tydlig i sin karaktär till skillnad från många andra märken som har så många olika typer av brädor att det blir svårt att få uppfattning om dem. Cadence verkar grymt skön i allmänhet och inte en bräda som alla andra har. Är dock inte alls omöjlig på andra förslag!</p><p></p><p>Jag har 39 egentligen, men 40 i mina salomonboots som är mindre i sina storlekar. Har kollat killbrädor, problemet är att jag är relativt kort och killbrädor ofta saknar kortare storlekar.. </p><p></p><p>Har också kollat killbindningar eftersom jag behöver mindre flex än tjejbindningar oftast har. Kollat på Cartel, något du prövat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="manana, post: 594967, member: 80743"] Okej.. jag förstår ju inte ett jota tyska tyvärr, hur blir det med frakt osv, vet du det? Jag har kollat runt på många olika brädor men har fastnat för arbor dels för att ingen har något dåligt att säga om dem, cadence just för att den är tydlig i sin karaktär till skillnad från många andra märken som har så många olika typer av brädor att det blir svårt att få uppfattning om dem. Cadence verkar grymt skön i allmänhet och inte en bräda som alla andra har. Är dock inte alls omöjlig på andra förslag! Jag har 39 egentligen, men 40 i mina salomonboots som är mindre i sina storlekar. Har kollat killbrädor, problemet är att jag är relativt kort och killbrädor ofta saknar kortare storlekar.. Har också kollat killbindningar eftersom jag behöver mindre flex än tjejbindningar oftast har. Kollat på Cartel, något du prövat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Cadence/motsvarighet?
Tillbaka
Topp