Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Cadence/motsvarighet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 595057" data-attributes="member: 64225"><p>Över 200 euro så bjuder de på frakten. Jag har beställt därifrån och det funkade. Tog tror jag 2 veckor få brädan. Dock är det nå förskottsbetalning och grejer.</p><p></p><p>Har själv en Arbor och är grymt nöjd. Tror Cadence blir utmärkt vad jag bara funderade på var om du ska ha en freeridebräda som också funkar i pist om du skulle välja något med mer taper för att få bättre puderflyt. Svårt hitta på damsidan tyvärr. Men som sagt så ett alternativ är ju neversummersbrädor, går fint beställa från england. Och inte måga som har dem här heller. Sedan har jag ju femtielva andra förslag också men de flesta är väl ganska svåra få tag i Europa och mer eller mindre omöjliga i Sverige.</p><p></p><p>Brädlängden (och flexen) avgörs ju mer av din vikt och åkteknik än längd. Men killbrädor i 152 kan väl inte vara svåra hitta?</p><p></p><p>Inte prövat Cartel och kommer inte göra det heller. Har klämt på dem, det räcker. Konsensus på forumet just nu är väl att det står mellan Flux och Union. Åker på Flux själv och är helnöjd. Men Doughboy kan hjälpa dig plocka en bra Fluxbindning, han dyker nog snart upp i tråden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 595057, member: 64225"] Över 200 euro så bjuder de på frakten. Jag har beställt därifrån och det funkade. Tog tror jag 2 veckor få brädan. Dock är det nå förskottsbetalning och grejer. Har själv en Arbor och är grymt nöjd. Tror Cadence blir utmärkt vad jag bara funderade på var om du ska ha en freeridebräda som också funkar i pist om du skulle välja något med mer taper för att få bättre puderflyt. Svårt hitta på damsidan tyvärr. Men som sagt så ett alternativ är ju neversummersbrädor, går fint beställa från england. Och inte måga som har dem här heller. Sedan har jag ju femtielva andra förslag också men de flesta är väl ganska svåra få tag i Europa och mer eller mindre omöjliga i Sverige. Brädlängden (och flexen) avgörs ju mer av din vikt och åkteknik än längd. Men killbrädor i 152 kan väl inte vara svåra hitta? Inte prövat Cartel och kommer inte göra det heller. Har klämt på dem, det räcker. Konsensus på forumet just nu är väl att det står mellan Flux och Union. Åker på Flux själv och är helnöjd. Men Doughboy kan hjälpa dig plocka en bra Fluxbindning, han dyker nog snart upp i tråden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Cadence/motsvarighet?
Tillbaka
Topp