Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Draft - VS - Nitro t1.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 563942" data-attributes="member: 64225"><p>Jag har inte testat någon av dem men jag skulle gå på Draften utan tvekan. Årets Draft har en hel del lullull i sig såsom triradial sidecut, i princip en version av magnetraction som jag förstår. Dessutom är den rockered. Dessutom brons i kanterna, bra eller dåligt kan man fråga sig men klart mjukare än din vanliga stålkant i.e. kan vara nyttigt vid rails. Sedan brukar Arbors brädor vara kickass. Det enda negativa är att de har skipat träfinishen i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 563942, member: 64225"] Jag har inte testat någon av dem men jag skulle gå på Draften utan tvekan. Årets Draft har en hel del lullull i sig såsom triradial sidecut, i princip en version av magnetraction som jag förstår. Dessutom är den rockered. Dessutom brons i kanterna, bra eller dåligt kan man fråga sig men klart mjukare än din vanliga stålkant i.e. kan vara nyttigt vid rails. Sedan brukar Arbors brädor vara kickass. Det enda negativa är att de har skipat träfinishen i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Arbor Draft - VS - Nitro t1.
Tillbaka
Topp