Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Arc´teryx Sidewinder SV vs. Beta AR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CrilleC" data-source="post: 100114" data-attributes="member: 30833"><p>Hej,</p><p></p><p>Funder just nu på att köpa en av dessa två jackor men jag känner mig lite osäker. Båda passar utmärkt till min höga byxor.</p><p></p><p>Min största fundering är just att jackorna är gjorda av två olika material där Sidewinder verkar ha ett tjockare mera slitstarkt material om man jämför med Beta AR. Har jag fel när jag tror att Sidewinder är mera slitstark? Var tror freeride-folket?</p><p></p><p>INFO:</p><p></p><p>Sidewinder: 540N 3-layer GORE-TEX, 630N GORE-TEX</p><p></p><p>Beta AR: 420NR 3-layer GORE-TEX, 530N GORE-TEX</p><p></p><p>Mvh</p><p>Crille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CrilleC, post: 100114, member: 30833"] Hej, Funder just nu på att köpa en av dessa två jackor men jag känner mig lite osäker. Båda passar utmärkt till min höga byxor. Min största fundering är just att jackorna är gjorda av två olika material där Sidewinder verkar ha ett tjockare mera slitstarkt material om man jämför med Beta AR. Har jag fel när jag tror att Sidewinder är mera slitstark? Var tror freeride-folket? INFO: Sidewinder: 540N 3-layer GORE-TEX, 630N GORE-TEX Beta AR: 420NR 3-layer GORE-TEX, 530N GORE-TEX Mvh Crille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Arc´teryx Sidewinder SV vs. Beta AR
Tillbaka
Topp